Vragen over betaling
Vragen over uw betaling? Uw antwoord vindt u hier.


Wat kan ik doen als de betaling mislukt?


Vragen over betaling mislukt Snelle verwerking: Als u problemen ondervindt met uw betaling, raden we u aan een andere betalingsmethode te gebruiken. Als het probleem aanhoudt, neem dan rechtstreeks contact op met info@madamesecretdolls.com en laat het ons weten.

Om de basispunten te behandelen, doet u het volgende:
1. Zorg ervoor dat u een geaccepteerde betaalmethode gebruikt.
2. Lees de mogelijke redenen voor een mislukte betaling door.
3. Zorg ervoor dat er geen problemen zijn met uw bank. Het kan zijn dat zij de betaling weigert.
4. Probeer opnieuw te kopen. Het kan ook te wijten zijn aan een simpele time-out.
5. Probeer een andere betalingsmethode.

Waarom is mijn betaling mislukt?
Er kunnen verschillende redenen zijn voor een mislukte betaling. Hier zijn de meest voorkomende redenen en wat u eraan kunt doen.

Betalingen met creditcard of pinpas
Als uw betaling met creditcard of bankpas mislukt, controleer dan of u de volgende gegevens correct hebt ingevoerd:

Uw persoonlijke gegevens, bijv. B. Naam, factuuradres en factuurland. Deze informatie moet overeenkomen met de informatie die aan uw kaartuitgever of bank is verstrekt.

Kaartnummer of kaartverificatienummer.

Uw "Verified By Visa" of "MasterCard SecureCode" -wachtwoord, indien van toepassing.

Als uw bestelling is geweigerd terwijl alles correct is, is de betaling waarschijnlijk geweigerd door de betalingsprovider en niet door gutdolls.com. Dit kan de volgende redenen hebben:

De kredietlimiet op de kaart of het saldo op uw bankrekening is onvoldoende.

Uw creditcard is verlopen of geannuleerd.

De aankoop is gedaan vanuit een geblokkeerd land of een creditcard die is uitgegeven in een geblokkeerd land.

U gebruikt een anonieme proxyverbinding voor internettoegang.

U kunt uw kaart niet gebruiken voor internationale overboekingen of aankopen bij buitenlandse bedrijven; uw bank heeft de betaling geweigerd.

Mogelijk hebt u de verkeerde vervaldatum of de verkeerde beveiligingscode ingevoerd of heeft u onvoldoende saldo op uw account. Het is ook mogelijk dat uw bank de transactie blokkeert. Dus als u er zeker van bent dat uw rekening voldoende saldo heeft en dat u de juiste gegevens heeft ingevoerd, is het waarschijnlijk aan uw bank. Veel banken blokkeren internationale betalingen om fraude te voorkomen. In dit geval moet u uw bank bellen en om activering of bevestiging van de betaling vragen. U kunt dan opnieuw proberen de betaling uit te voeren. Mocht het dan nog niet lukken, neem dan gerust contact met ons op. We zullen proberen je zo goed mogelijk te helpen!

Neem contact op met uw betalingsprovider voor meer informatie over het weigeren van uw betaling.

PayPal of andere online betaalmethoden
Als u een digitale betaalmethode zoals PayPal gebruikt en uw betaling mislukt, is er mogelijk een probleem met de bron van de aanbetaling.

Als u een saldo op uw rekening laat staan ​​voor betalingen, zorg er dan voor dat u voldoende saldo heeft om aankopen te doen.

Als uw account is gekoppeld aan een bankrekening of creditcard, zorg er dan voor dat de informatie up-to-date is en dat u voldoende saldo heeft om de aankoop te doen.

De betaling kan ook mislukken als PayPal of andere digitale betaalmethoden niet langer beschikbaar zijn in uw land.

U heeft het e-mailadres dat aan uw PayPal-account is gekoppeld, gewijzigd.

Tijdens het verwerken van uw betaling is er een time-out opgetreden in de verbinding tussen PayPal (onze betalingsdienstaanbieder) en uw bank.

Als u niet zeker weet waarom uw betalingen niet kunnen worden verwerkt, raden we u aan contact op te nemen met uw bank of PayPal om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Zij kunnen uw betalingsprocessen beter zien dan wij. Als u extra hulp nodig heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam.

Geaccepteerde betalingsmethoden:

Creditcard (alleen VISA of MasterCard)
PayPal
Directe overschrijving
Overschrijving

Gebruikers uit Duitsland moeten het volgende lezen:

Helaas staat de Duitse regelgeving alleen PayPal-betalingen toe van rekeningen die aan een creditcard zijn gekoppeld. Als uw PayPal-account aan uw bankrekening is gekoppeld, kunnen we de betaling niet verwerken. U kunt direct betalen met een creditcard.

Momenteel accepteren we de volgende betalingsmethoden niet:

Prepaidkaarten of cadeaubonnen
PayPal saldo
Alle andere betalingsmethoden die hierboven niet worden vermeld

 

 

Onze betalingsmethoden


Er zijn veel verschillende betaalmethoden. Hieronder vind je een overzicht van enkele van onze betaalmethoden.

Kredietkaart

U kunt bestellingen betalen met een Visa of MasterCard creditcard. Met een creditcard wordt de betaling direct verwerkt.

PayPal

PayPal is een veilige manier om online te betalen zonder uw gegevens te delen. U koppelt uw bankrekening of creditcard aan uw PayPal-rekening en betaalt met een paar klikken. Als je nog geen PayPal-account hebt, kun je nog steeds direct via PayPal betalen. Bijna alle creditcards en betaalpassen kunnen via Paypal worden betaald.

Directe overschrijving

Sofortüberweisung is een online betaalmethode waarmee u via uw eigen bank kunt betalen. Met Sofortüberweisung wordt uw betaling direct verwerkt.

Overschrijving

Met een bankoverschrijving maak je het bedrag over op de bankrekening van madamesecretdolls.com. U ontvangt de betalingsinstructies per e-mail. Vergeet niet uw naam of e-mailaccountnummer of ordernummer te vermelden wanneer u een overboeking doet om vertragingen te voorkomen. Afhankelijk van uw bank kan uw betaling 2 tot 3 dagen duren. Nadat wij de betaling hebben ontvangen, gaan wij direct uw bestelde producten vervaardigen.

PayPal-betaling mislukt?


Een PayPal-betaling kan om een ​​aantal redenen mislukken.

Hieronder vindt u een overzicht van enkele van de redenen waarom een ​​betaling niet kan worden voltooid:

 

Er is onvoldoende saldo op uw bankrekening of creditcard. U moet eerst geld storten op uw bankrekening of creditcard voordat u de betaling kunt uitvoeren.


U heeft niet genoeg PayPal-saldo om de betaling te voltooien. Als er geen alternatieve betalingsbron aan uw account is toegevoegd en er onvoldoende saldo op uw PayPal-account staat, kan de betaling niet worden voltooid. In dit geval raden we je aan om het saldo op je account aan te vullen of een bankrekening of creditcard aan je account toe te voegen - je kunt dit doen via je PayPal-portemonnee.


Uw PayPal-account is beperkt. Voordat u een betaling kunt uitvoeren, moet u de beperking op uw account ontgrendelen. Meer informatie over de beperkingen vindt u in het actiecentrum van uw PayPal-rekening via. Hier vindt u ook de stappen om het probleem op te lossen.


Uw creditcard is geweigerd. We raden u aan om de creditcardgegevens die u bij PayPal in uw PayPal-portemonnee hebt opgeslagen, nogmaals te controleren.


De betaling wordt om veiligheidsredenen door PayPal geweigerd. PayPal gebruikt systemen om gedragspatronen te identificeren. Dit soort systemen wordt ook gebruikt door uw bank en creditcardmaatschappij. U kunt het volgende proberen:

 


Voer de betaling uit met een andere creditcard of bankrekening.
Betaal op een ander tijdstip.
Betaal met de computer of mobiele telefoon waarmee je altijd inlogt. Zorg voor je wifi-verbinding. Als Wi-Fi is uitgeschakeld, gebruikt u het IP-adres van uw serviceprovider. Als je wifi hebt ingeschakeld, gebruik dan het IP-adres van het netwerk waarbij je bent aangemeld.
Voeg geld toe aan uw PayPal-rekening.


Als de betaling nog steeds niet kan worden voltooid, neem dan onmiddellijk contact op met PayPal.

Wat kan ik doen als de betaling mislukt?


Snelle verwerking: Als u problemen heeft met uw betaling, raden we u aan een andere betalingsmethode te gebruiken. Als het probleem aanhoudt, neem dan rechtstreeks contact op met info@madamesecretdoll.com en laat het ons weten.

Om de basispunten te behandelen, doet u het volgende:
1. Zorg ervoor dat u een geaccepteerde betaalmethode gebruikt.
2. Lees de mogelijke redenen voor een mislukte betaling door.
3. Zorg ervoor dat er geen problemen zijn met uw bank. Het kan zijn dat zij de betaling weigert.
4. Probeer opnieuw te kopen. Het kan ook te wijten zijn aan een simpele time-out.
5. Probeer een andere betalingsmethode.

Waarom is mijn betaling mislukt?
Er kunnen verschillende redenen zijn voor een mislukte betaling. Hier zijn de meest voorkomende redenen en wat u eraan kunt doen.

Betalingen met creditcard of pinpas
Als uw betaling met creditcard of bankpas mislukt, controleer dan of u de volgende gegevens correct hebt ingevoerd:

Uw persoonlijke gegevens, bijv. B. Naam, factuuradres en factuurland. Deze informatie moet overeenkomen met de informatie die aan uw kaartuitgever of bank is verstrekt.

Kaartnummer of kaartverificatienummer.

Uw "Verified By Visa" of "MasterCard SecureCode" -wachtwoord, indien van toepassing.

Als uw bestelling is geweigerd terwijl alles correct is, is de betaling waarschijnlijk geweigerd door de betalingsprovider en niet door gutdolls.com. Dit kan de volgende redenen hebben:

De kredietlimiet op de kaart of het saldo op uw bankrekening is onvoldoende.

Uw creditcard is verlopen of geannuleerd.

De aankoop is gedaan vanuit een geblokkeerd land of een creditcard die is uitgegeven in een geblokkeerd land.

U gebruikt een anonieme proxyverbinding voor internettoegang.

U kunt uw kaart niet gebruiken voor internationale overboekingen of aankopen bij buitenlandse bedrijven; uw bank heeft de betaling geweigerd.

Mogelijk hebt u de verkeerde vervaldatum of de verkeerde beveiligingscode ingevoerd of heeft u onvoldoende saldo op uw account. Het is ook mogelijk dat uw bank de transactie blokkeert. Dus als u er zeker van bent dat uw rekening voldoende saldo heeft en dat u de juiste gegevens heeft ingevoerd, is het waarschijnlijk aan uw bank. Veel banken blokkeren internationale betalingen om fraude te voorkomen. In dit geval moet u uw bank bellen en om activering of bevestiging van de betaling vragen. U kunt dan opnieuw proberen de betaling uit te voeren. Mocht het dan nog niet lukken, neem dan gerust contact met ons op. We zullen proberen je zo goed mogelijk te helpen!

Neem contact op met uw betalingsprovider voor meer informatie over het weigeren van uw betaling.

PayPal of andere online betaalmethoden
Als u een digitale betaalmethode zoals PayPal gebruikt en uw betaling mislukt, is er mogelijk een probleem met de bron van de aanbetaling.

Als u een saldo op uw rekening laat staan ​​voor betalingen, zorg er dan voor dat u voldoende saldo heeft om aankopen te doen.

Als uw account is gekoppeld aan een bankrekening of creditcard, zorg er dan voor dat de informatie up-to-date is en dat u voldoende saldo heeft om de aankoop te doen.

De betaling kan ook mislukken als PayPal of andere digitale betaalmethoden niet langer beschikbaar zijn in uw land.

U heeft het e-mailadres dat aan uw PayPal-account is gekoppeld, gewijzigd.

Tijdens het verwerken van uw betaling is er een time-out opgetreden in de verbinding tussen PayPal (onze betalingsdienstaanbieder) en uw bank.

Als u niet zeker weet waarom uw betalingen niet kunnen worden verwerkt, raden we u aan contact op te nemen met uw bank of PayPal om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Zij kunnen uw betalingsprocessen beter zien dan wij. Als u extra hulp nodig heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons ondersteuningsteam.

Geaccepteerde betalingsmethoden:

Creditcard (alleen VISA of MasterCard)
PayPal
Directe overschrijving
Overschrijving

Gebruikers uit Duitsland moeten het volgende lezen:

Helaas staat de Duitse regelgeving alleen PayPal-betalingen toe van rekeningen die aan een creditcard zijn gekoppeld. Als uw PayPal-account aan uw bankrekening is gekoppeld, kunnen we de betaling niet verwerken. U kunt direct betalen met een creditcard.

Momenteel accepteren we de volgende betalingsmethoden niet:

Prepaidkaarten of cadeaubonnen
PayPal saldo
Alle andere betalingsmethoden die hierboven niet worden vermeld